Juleevangeliet – The Smash Hit Musical 2.0 på Trøndelag Teater

Juleevangeliet – The Smash Hit Musical er tilbake igjen på Trøndelag Teater fra 11. november. Årets versjon er både oppdatert, forfrisket og  nybarbert av regissør Mads Bones. Mens scenograf, kostymedesigner og skuespiller, Olve Løseth, har tilpasset by, folk, fe og Jesus fødested til Hovedscenen.

En av årets nyheter er at teamet bak forestillingen med musiker og komponist Kyrre Havdal i spissen, har dannet eget plateselskap «The Smash Hit Records». Både CD og LP er spilt inn av medvirkende skuespillerensemble, musikere og produsert av Tore Sandbakken. CD/LP fås kjøpt og signert i teatrets foaje etter hver forestilling. Forestillingsbilletter derimot fås ikke kjøpt, da alt er utsolgt!

Pressen inviteres til en musikalsk smakebit av årets versjon, onsdag 8. november kl. 11.30.

Påmelding, intervjuavtaler og anmelderbilletter meldes til sissel.gronlie@trondelag-teater.no

Juleevangeliet – The Smash Hit Musical
av Mads Bones, Kyrre Havdal og Olve Løseth

Regi, manus og sangtekster: Mads Bones
Manus, scenografi og kostymer: Olve Løvseth
Lysdesign: Are Skarra Kvitnes
Komponist og musikalsk leder: Kyrre Havdal
Koreografi: Martha Standal

Medvirkende: Henriette Marø, Leo Magnus de la Nuez, Mari Hauge Einbu, Olve Løseth, Mads Bones, Ole Christian Gullvåg, John Yngvar Fearnley, Ida Göransson, Andreas Humlekjær, Ida Cecilie Klem og Malin Skjolde.

Musikere: Kyrre Havdal, Skjalg M. Raaen, Vegard Lien Bjerkan, Kjetil Sandnes og Tore Sandbakken.

Les mer om forestillingen her: http://trondelag-teater.no/forestillinger/juleevangeliet-the-smash-hit-musical-2/

Forestillingen varer i ca 2 timer 30 minutter inkludert pause.

Pressefoto: http://trondelag-teater.no/pressefoto/
Fotograf: Marco Villabrille

Pressekontakt:
Sissel Grønlie
informasjonsrådgiver
Mobil 41 47 37 57

Your browser is too old to view this site properly. You will need to install any modern web browser in order to see this page properly.